Söndag

Morgonen började inget vidare då jag blev väckt strax efter klockan sex av nån som som ringde och lät så väääldigt glad när jag svarade. "Gissa vem det är! Men gissa då, Gissa två gånger... " När han sen slutligen sa vad han hette och jag sa att jag inte känner nån med det namnet, fattade han att han fått fel nummer. Vilken tid att ringa upp folk på oberoende om man har rätt nummer eller inte!

Hann få tag i sömnen så ringde min klocka så då fick man snällt stiga upp. Har varit på gudstjänst på förmiddagen och sen var Mia o Hassi hit på visit. Har ätit marinerade nötbiffar, vitlökspotatisgratäng (ja, dom andra åtminstone.. ;-) )och sallad så man är lagom däst. Ska nu försöka få resten av dagen att gå utan att tänka för mycket på mat.. ;-) Bestämde mig just för att i dag får jag vila. Nog måste man ju kunna unna sig en motionsfri dag i veckan även om det i morse kom det väntade och fruktade hoppet uppåt på vågen. Lite surt, men vi ska tro att det ger sig småningom. Just nu är jag bara så vansinnigt sugen på glass! Får försöka uppbåda all självbehärskning som finns att få i hela Vasa så kanske det lyckas utan att jag vänder i mig nåt, men oj, vad gott det skulle smaka!

Har ännu inte gjort nåt åt hälsovårdsjuridiken, och tills i morgon bitti borde jag åtminstone ha förberett lite. Tyvärr är det så att jag bara hinner ta fram mina papper så skriker hela mitt inre "vill inte!!" Vet inte när jag sist känt mig så omotiverad att göra en uppgift som nu, det enda jag vet är att det kommer att vara otroligt skönt när den är undanstökad! Nä, det är väl lika bra att bita i det sura äpplet och börja på... :( Få se om jag överlever.

Ha en skön fortsättning på söndagen!

Kommentarer
Sofie

Men vilken trevlig typ som väcker en den tiden på en söndagmorgon!! Förstår inte att du kan ha något pluggande kvar nu för du sitter ju och pluggar mest hela tiden. ;)

2009-03-08 @ 15:05:04
Hemsida/blogg: http://sofiehelena.blogg.se/
Marika

Ja, visst blir man glad av sånt! Sen skulle du bara veta vilka mängder pluggande jag har kvar. Men efter hälsovårdsjuridiken är alla "arbeten" färdiga, då är det "bara" tentläsningen kvar. 4 tenter vecka tolv, heja, heja!! :)

2009-03-08 @ 17:06:25
Hemsida/blogg: http://kirasmatte.webblogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort