spunk!

skolans dator har tydligen fatt spunk. gar inte att skriva a, a och o ni vet. inte att gora fragetecken heller. Mysko.

Har hur som helst fjorton skoldagar kvar, och idag bara halva dan. Men fyra timmar fysiologiforelasning racker mera an val kan jag lova! Sen har vi tyvarr en tutortimme fran halv ett, vilket betyder att jag maste vanta fran kvart fore tolv till halv ett, missa ettans buss och fa vanta en timme pa nasta. Annars kunde jag ju fatt aka hem tva timmar tidigare, planeringen har pa skolan fungerar lika smidigt som alltid..

Lite viktproblemsgnall ocksa.. ska och vaga mig till konsulenten i dag. Min vag visade atminstone att jag var 700 g tyngre an jag var senast jag var dit och vagde mig, men mina sk. strategiska matt som jag ocksa jamfor med hade atminstone inte blivit storre, alltid nagot! Fa se vad hennes vag visar, jag kan inte direkt saga att det lockar att ga och vaga mig idag. Pa nat konstigt vis ar det roligare att vaga sig de veckor man gatt ner i vikt an de man gatt upp.. Far forsoka trosta mig med att det kunde varit varre, for det ar inte lite jag fuskat den senaste veckan, det ar nog bara det myckna motionerandet jag har att tacka for att vikten inte okontrollerat skjutit i hojden.

Nu blir jag sa galen pa den har datorn, tar ju en evighet langre att skriva och sen ar det ju pa gransen till olasligt ocksa, far ta nya tag en annan gang. Hall nu bara tummarna for att 700 g pa nat konstigt satt forsvunnit till kl 14.15 i dag.. hehe..


Kommentarer
Linda

Jag håller tummarna! :-)

2009-03-03 @ 15:12:35
Marika

Bra holdi, liiti hadd ju fösvunni i allafall! :-)

2009-03-03 @ 21:52:29
Hemsida/blogg: http://kirasmatte.webblogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort