Tjohhoo!!

David fick jobbet! Gissa vilken sten som föll från hjärtat! :-)
Han kommer att börja den trettionde, så tills dess får jag väl försöka stå ut med att ha en karl som går hemma och "dräller" ;-)  

Fick själv veta att jag inte fick sommarjobb på mitt praktikställe, så för min del blir det nog Jakobstad i sommar, hur vi löser det praktiskt är sen en annan fråga.

Min presentation idag gick rätt så bra, åtminstone fick jag bara snälla kommentarer av mina "utvärderare! :-)

Nu ska jag slurpa i mig lite kakao-mint dryck. Ha en bra fortsättning på dan!

Kommentarer
Sofie

Oj va skönt!! :)

2009-03-13 @ 12:34:27
Irene

Va bra att han fick jobbet! Vill ju oxå veta vad det är för ett jobb!

2009-03-13 @ 14:02:28

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort