Torsdag

Dagarna bara rinner förbi. Har varit på praktik idag med, men i morgon har jag sovmorgon, börjar då först 14.30. Sen är jag ledig lördag och söndag. På söndag åker D. på skolning till Umeå och kommer hem först på torsdag, vad månne man ska hitta på då när man är ensam halva veckan? Har i allafall inplanerat en tjejkväll på torsdag och som tur så passar det med mina skiften så jag ser framemot att få träffa mina kompisar och deras söta ungar! Hoppas på att många har möjlighet att komma. Få se sen om jag orkar köra hem till Vasa på kvällen eller om jag "tar in på hotell" hos mina föräldrar. :)

Skulle i dag bara vila en stund när jag kom hem men hann bara sätta fast ögonen så sov jag. Som tur hade jag maten i ugnen så den blev ju klar under tiden jag sov, men nu ska jag riktigt strax gå på bibelstudium så jag har sovit bort min motionstid i dag. Inte bra alls. Blev ju ingen motion i förrgår heller, tydligen en sämre vecka det här. I morgon har jag lite planer på att besöka simhallen, bara jag fick medslarvat gubben, det vore ju roligare om man vore två. Få se hur det blir.

Nu hinner jag inte mera, måste ju rasta hundrackaren också innan jag far till Biblion. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort