Upp som en sol...

... men förhoppningsvis inte ner som en pannkaka! :-)

Vaknade nästan en timme innan klockan skulle ringa - vilken härlig känsla att vakna och känna sig utvilad, mera sånt tack! Har redan hunnit med alla mina morgonbestyr och lite till och jag har ännu en halvtimme innan jag ska söka mig mot busshållplatsen. Är på förvånansvärt bra humör, en liiiiten delorsak kan ju vara att jag i morse var 800 g lättare än i går morse, bra dag i går alltså.. ;-) Sen vill det ju straffa sig dom där snabba nedgångarna så i morgon får jag väl nog räkna med ett skutt uppåt i stället, men just nu ska jag försöka var glad åt "framgången" så här långt!

Har som sagt inte så mycket program i dag, hoppas på att få etikarbetet ur världen, så får man ju stryka ännu en sak från listan. Sen hem och fortsätta att plugga, kommer antagligen inte att se mycket mer än lägenhetsväggarna de närmaste veckorna. Tror jag ska försöka hinna göra lite instuderingsfrågor också innan jag ska med bussen.

Vi hörs!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort