Varning för tråkblogg.. ;-)

Har varit våldsamt aktiv redan från morgonkvisten. Steg upp strax efter sju, (observera att jag börjar min skoldag klockan 12.30 idag ;) ) och har hunnit tvätta en omgång med kläder samt suttit några timmar med mina instuderingsfrågor i fysiologin. Nu måste jag riktigt strax söka mig till bussen, måste tyvärr ta elvans buss då tolvans buss avgår först tjugo över och det då blir för knappt om tid. Väl framkommen till skolan har jag planerat att läsa det kapitel som vi skulle läsa tills i dag, men jag inte orkade med igår. Gällande säkerhet och sånt vid injektionsgivning. Sen är det "pickande" för hela slanten. Spännande!

Ha en bra dag alla!




Här en bild från i somras, två av Davids syskonbarn, söta kusinerna Engla-Li och Moa!

Kommentarer
mela

så söta ;)

2009-03-11 @ 10:46:50
Hemsida/blogg: http://melano.webblogg.se/
Linda

måst bara sej att Moa liknar sin mor helt otroligt! :-)

2009-03-11 @ 13:21:33

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort