God morgon!

i dag skall jag också vara rätt så effektiv har jag tänkt. Ska bara låta frukostgröten sätta sig lite innan jag börjar dan med ett pass på gymmet. Sen väntar ännu lite städning och skolarbete. Skall försöka sätta mig in i lagstiftning och finansiering gällande rehabilitering, känner mig lite halvt omotiverad för skolarbete men det brukar bli bättre bara man sitter en stund och jobbar i motvind.

Tummen upp för Idol i går och Erik är ju bara för bra! :)

Nu måste jag ut med min lilla vovve innan det händer en olycka eller två på mitt golv. Ha en bra dag!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort