God morgon!

Här är det nästan full rulle redan från morgonsidan. Börjar först klockan elva i dag, men gubben hade morgonskifte så jag steg upp samtidigt som honom. Har suttit och betalt en massa räkningar och andra "måsten", ingen höjdare att se hur lönen knappt hinner landa på kontot innan det gått upp i rök. :( Får bli väldigt billiga julklappar i år konstaterade jag!

Ska om en stund bege mig till gymmet, tänkte vara riktigt aktiv och träna innan skolan i dag, skall till Fridas i kväll och jobba med vårt arbete i forskning och utveckling. I måndags hade jag ju tjejkväll, i går var vi till Emmas och jobbade med arbetet i Rehabilitering och Habilitering och nu i kväll skall vi till Fridas. Här rantas det runt i gårdarna minsann! ;) Förhoppningsvis får vi kreativiteten att flöda så man ser nån ända på de här jobbiga arbetena nån gång.

I morgon kommer troligtvis Robbi, Mia o Teah hit. Jag är ledig hela dan så jag hoppas på att hinna fixa lite juligt här i lägenheten från morgonkvisten. I fjol hade vi inte fram så där överdrivet mycket julsaker, få se vart orken räcker i år. Vi är ju antagligen inte här i Vasa sådär värst mycket över julen i år heller kan jag tro. Men lite julstämning ska man väl försöka få till i allafall, även om vädret inte är så där värst motiverande! :)

Var på en kvällspromenad med Kira i går, hon var nöjd som bara den, har blivit allt för lite promenader sedan jag började träna på gym. De mörka kvällarna har ju heller inte lockat att ge sig ut i. Härligt med frisk luft var det åtminstone och lyckligtvis var det uppehåll under tiden vi var ute.

Nu ska jag ta och fixa mig i ordning här, måste hinna ut med Kira också innan jag drar i väg till gymmet. Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort