Obetalbart

med en god natts sömn! :)

Har sovit som en stock, vet inte om jag ens hann lägga huvudet på kudden i går. OJ, vad skönt! fick hjälp av ett litet "insomningspiller", så nu är man väl mer eller mindre narkoman då.. ;)

Sen brukar jag nästan alltid sova gott här i Kållby, fast det är lite trångt ibland.
Gubben är till Vasa på gudstjänst, jag själv steg upp först kvart över elva.

Hoppas att ni har en trevlig farsdag idag. Vi firade svärfar igår och i kväll blir det att fira farsgubben, me like! T.om. David fick ett farsdagskort i går. Vår underbara älskade Moa hade ritat ett sånt fint kort åt honom, jag måste visa det åt er när vi kommer hem! :)

Ha en bra dag alla och fira era fäder ordentligt, det är de värda! :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort