Oflyt, typ...

Kom på att jag inte alls är ledig i morgon, har ju veckans längsta skoldag från 9-15. Nå, det ska väl överlevas. Värre är att jag glömde ta pulsklockan på mig när jag gick till gymmet så nu har jag inte riktigt koll på kaloriförbränningen, en stooooor miss när man är träningsmissbrukare... ;) Då ska varje kalori bokföras! :)
Nu blir det att hoppa i duschen för att sen svetta ner sig igen när man ska cyklande till skolan - sånt är livet! Bara FOU i dag - tråkigt som bara den, men ett nödvändigt ont antar jag. Behöver jag ens nämna hur mycket det lockar att stanna hemma. Jag skulle ju hinna med massor, både julstädning och skolarbeten. Nä, får väl ta mig i kragen bara. :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort