Sticka, sticka, sticka... :)

Fick klart Teahs tröja igår, bara en massa fästande av garnändar kvar, men det sparar jag till i kväll för jag behöver låna morsans en nål till det. Påbörjade Kevins tröja igår också, men det tar nog längre tid att sticka den då den är en storlek större.


Här är tröjan, dock med en massa garnändar hängande och halskragen oinvikt och ofästad.

Nu borde jag fixa lite ärenden på stan och sedan packa klart tills gubben kommer hem. Har knappa tre timmar på mig, så jag ska väl nog hinna. Dock regnar det där ute, så det känns lagom motiverat att söka sig ut.

Trevlig fredag på er alla!

Kommentarer
Janna

Wow, tå ja sko ha liti åv edi stickasi å... San tå du byri säli kan du ju hör åv de!! :D

2009-11-21 @ 12:18:37
Heidi

Va dukti du e ti stick! Ska ni annos ti Camillas på sondan? Ja tänkt på dömdi bökre vi har låna åv de...

2009-11-21 @ 14:36:50
Marika

Janna - tror int i blir i första taagi.. ;) men ja lovar att meddel om i ändrar! :P



Heidi - Jå vi a no mena oss ti Camillas, int a ja nu sakna dömdi bökre na faalit grömt än så ingen panik! :)

2009-11-21 @ 15:13:25
Hemsida/blogg: http://kirasmatte.webblogg.se/
madeleine

nämen åh va fin! hoppas teah gillar e:)

2009-11-21 @ 16:01:41

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort