Tisdag - "ledig" dag

Har idag en av mina många lediga dagar innan jul. Ledig och ledig förresten, har varit i full gång sedan klockan halv nio. Har för det första städat hela plejset, vilket inte var så bara bara... Var dessutom tvungen att tömma handfatet, ni vet det där där under som det samlas en massa geggamoijja och örkentörken i. Trodde mer än en gång att jag skulle kräkas innan jag var klar. Undrar varför man gör det alltför sällan? Sen har jag suttit och jobbat mer eller mindre flitigt med ett skolarbete i rehabilitering och habilitering. Känner att nu får det räcka för en stund. Anette, Emma och Frida kommer hit i kväll och så ska vi försöka slå våra kloka huvuden i hop och få till en alldeles fenomenal skrivelse att skicka in i morgon. Men nu tarvar min sargade kropp en rejäl omgång på gymmet, har blivit way too lite av den varan de två senaste veckorna, så nu är det skärpning och uppkarpning och allt vad det heter som gäller... Sen hoppas jag hinna sticka lite också innan kvällen är kommen, fick klart ärmarna i går, så nu får jag börja med mönsterstickningen, me like!
Om ni undrar varför jag ibland skriver så otroligt kompakta inlägg utan tomma rader mellan styckena så beror det på att jag skriver på vår bärbara dator, och det är antagligen nån inställningssak eller nåt men när jag trycker på publicera så tar den bort alla mellanrum jag satt mellan textstyckena. Ni får försöka bena ut vad det står, jag orkar inte starta upp vår andra dator, det är som att starta upp ett mindre tröskverk för tillfället, allt tar såååååå lång tid.
Ha det gott, vi hörs!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort