Trött, trött, trött...

Har sovit alldeles uruselt i natt igen. :( Har heller inte fått en blund i ögonen sen jag jagade upp gubben ur sängen vid halv sex tiden. Inget vidare med tanke på att jag har en lång dag framför mig. Först skall jag vara hela dagen på Academill där sjuksköterskeföreningen har sina studiedagar och sedan skall jag ju i jobb i kväll. Som tur är så slutar jag redan klockan åtta, men det är föga tröst just nu.
Det tog nog ett par timmar att färdigställa MD01 arbetet igår, trots att Anette gjort ett jättejobb redan kvällen innan. Strax vid fyra var vi klara och kunde gå en runda och dela ut det till alla lärarna som skulle ha det. Blev mellan fyrtio och femtio sidor, så nu har dom att göra en stund. ;)
Var på ett träningspass igår och sen på stretchningspasset, skönt att var uttöjd i alla leder för en gångs skull. I dag blir det nog ingen träning med tanke på mitt redan fullspäckade program. Känns som om det är träning nog att ta sig ur sängen idag, håhhå...
Hoppas att ni har en trevlig torsdag! :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort