*vink* *vink*

Tänkte bara upplysa er om att jag nog lever och har hälsan trots dålig uppdatering. Har avverkat tre dagar i jobb och nu en förmiddag i skolan, så nu är man ledig då resten av veckan. Har fått lite rätsida på mitt sovande (lyckligtvis). Efter en dålig natt till måndan med mycket vaknande har jag nu tre nätter i rad fått sova riktigt djup sömn, UNDERBART! Dock lite väl korta nätter, har haft så mycket att göra så man har inte riktigt velat ta sig tid att gå och sova tidigt.
Har varit i jobb, hjälpt med lite renovering, boxat och framför allt stickat de senaste dagarna. Hittade ett sånt sött mönster på nätet så nu är det tänkt att Moah och Teah ska få varma tröjor. Den första borde bli klar rätt så snart, kanske i dag, senast i morgon har jag planerat. Om det lyckas återstår att se! :)
Nu ska jag plocka upp lite här, gubben har ju haft tre hela dar på sig att stöka till det så länge jag varit borta, så det finns lite att göra. Sen ska jag sticka! :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort