Forskning och utveckling

Någon som är expert på "Naturalistic approach"? Ska ha fixat ihop ett PowerPoint arbete om det tills nästa onsdag och just nu känns det som att jag inte har tid med något annat än finska. I går läste jag alldeles för lite på finskan. Efter skolan for jag direkt på Stepbody och efter att ha duschat var jag tvungen att gå och handla lite för vårat kylskåp var så gott som tomt. Sen fixade jag mat och så var klockan redan halv åtta och gubben kom hem. Efter det hade jag inte riktigt lust och ork att läsa, vi låg mest och tittade på en massa skräpprogram.
Så om nån alltså känner sig inkommen på forskning och utvecklingsområdet så får ni väldigt gärna fixa ihop en snygg och informativ PowerPoint åt mig så slipper jag bekymra mig om den saken.. ;)
Nu ska jag slappa en stund och sen försöka hitta lite krafter att diska undan den disk som gubben skulle diska redan i går och sen plugga plugga plugga på mina finskapapper. Suck! Men snart är det över med finska för min del! ;)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort