Fredag! :)

Det är fredag kväll och jag sitter i Kållby och väntar på mina systrar med deras familjer - åh vad jag har saknat dem! Tyvärr är my bigbrother i jobbet och jagar skurkar och min lilla lilla lillebror kommer hem från armén först i morgon, annars vore livet perfekt! :)

Finskatenten gick bra, dock är det inte uppskattat att de förhör sådana ord som inte fanns i de papper vi skulle läsa! Men det var ju bara ett ord så det må nu vara, resten gick väl någorlunda ska vi hoppas! :)

Ha allihopa en riktigt trevlig helg, det ser jag fram emot att ha. I morgon är det ju dags för bröllop då gubbens lillasyster Malin gifter sig med sin Niclas. Är lite nervös då jag lovat att fota i kyrkan men ni får ju nåt att hålla tummarna för då åtminstone! :)

bjussar nu på två foton av Kevin då jag för en gångs skull sitter på farsans dator och bloggar...



Jag vet - han är underbar - tyvärr hade han lyckats riva sig på kinden och jag har inte lyckats retuchera bort det.. ;) Men sånt hör väl barnen till...



Mosters pussgurka!! :)


Kommentarer
Mariana

voi söööta va kevin e gulla....

2009-10-03 @ 11:43:28

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort