Full rulle hela dan!

Här har det varit fart på hela dan. Slarvade halvt om halvt mig upp i morse, skulle gärna ha fortsatt att sova flera timmar till. Gubben var ledig så jag tillät mig själv att för en gångs skull vara lat och ta bilen till skolan. Vi hade två timmars föreläsning om röntgen, strålskydd, strålbehandling och isotopbehandling. Mycket att dånga in i skallen, det börjar bli trångt där känns det som...

Fick sen sitta i två timmar och rulla tummarna eftersom jag hade inbokat ett samtal med min kontaktlärare klockan ett. Det var inget långt ärende så jag fick sen hoppa i bilen och köra hem igen. Brödbakande stod näst på programmet. Det var vår tur att ha hand om serveringen på kvällens bibelstudium, så jag tänkte bjuda på hembakt bröd. Hade bara en gammal jästbit så jag var osäker på om det skulle lyckas, men det jäste som om det hade betalt, så jag kunde pusta ut.. ;) 

Så fort bröden var färdigt gräddade ställde jag mig för att åka till gymmet, men sen veknade jag för min hunds bedjande blick så det blev en promenad i stället, jag hinner väl gymma en annan dag med sämre väder. Efter promenaden har vi då varit på bibelstudium och nu är Kim här på besök, länge sen sist. 

Gårdagens promenad i Kuni var riktigt rolig, lite väl mörkt hann det nog bli innan vi var tillbaka till bilarna, men Anette hade varit förutseende nog och tagit med både ficklampa och pannlampa, så vi hittade nog alla tillbaka. Nästan alla på klassen kom och Kira som också fick följa med var nöjd. Hon fick en ny kompis också då Antonia hade med sin sötnos till hund. 

Nu blir det att läsa igenom min finska sjukdomsbeskrivning ett par varv innan läggdags, i morgon ska den presenteras - lyckligtvis inte för hela klassen utan bara i små grupper. Två veckor kvar till den stora finskatenten, jag borde verkligen börja läsa redan nu, men sista minuten som vanligt..... :(

Nåja, hyvää yötä! :)  


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort