Hej hej!

Fredag, klockan är snart tolv och då kommer min gubbesnubbe hem från jobbet. Har hunnit diska och städa och starta en tvättmaskin full med smutskläder. Nu borde jag på en kvarttimme hinna spendera dryga timmen på gymmet och också renskriva mitt skolarbete i medicinska ämnen. Mission impossible alltså! Vet inte hur många timmar jag satte på att skriva mitt arbete igår, men det var en heeel massa. Hela kvällen gick åt och då har jag ännu inte skrivit ett enda ord på datorn. Trodde att jag hade det klart, men var tvungen att fråga upp en sak av min lärare. Det var en medicin som jag skulle ta reda på info om, men vår "patient" i uppgiften hade ingen diagnos på nån sjukdom som skulle kunna behöva den medicinen. Det visade sig att en diagnos hade "ramlat bort" ur uppgiften. Kollade mina mail för en stund sen och insåg då att jag skaffat mera jobb åt mig själv genom att kolla upp saken med läraren.. ;) Nåja, ska söka lite info om diagnosen och medicinen, men sen börjar det vara under kontroll.

Har lovat gubben att han ska få sova en stund när han kommer hem. Vi hade båda två svårt att få tag i sömnen igår och det blir ju inte bättre av att den andra ligger och vrider sig bredvid. Jag skulle stiga upp klockan åtta i morse hade jag tänkt, men snoozade till halv tio, haha! Så jag får väl jobba på med mitt skolarbete en stund och sen riva upp honom ur hans skönhetssömn, för idag ska det äntligen bli en resa "hemåt" igen.

Min lilla lilla lillebror fyller nitton år idag, så där har ni ju nån att gratulera åtminstone! :)

Ha en bra helg!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort