Man ska alltid ge kroppen...

...det kroppen vill ha! :)

i dag har min kropp velat ha en lugnare dag = det blev en promenad i stället för boxningen. Ett av mina knän protesterar och musculus gluteus maximus fick sig så den teg i går vilket innebär träningsvärk idag. En dag med lite lugnare takter ska vi hoppas att gör susen.

Min kropp ville även ha detta:

 

Det måste den väl få.. ;)

 

Nu ska jag mumsa en stund, ska koka havtornskräm i kväll har jag bestämt, och sen servera den med vaniljglass, nästan så snålvattnet rinner bara jag tänker på det.. ;) Kallar det för att förebygga förkylningar så känns det bättre! :)

 

Hoppas ni har det bra!


Kommentarer
mariana

he låter vettit.... :-) snart ha du fått inspirera me riktit på allvar... sportis 1-2 gang i viko o ut å skutt nästan varinda dag... snart kanske jag o byri få bort liti kilona....

2009-10-14 @ 21:07:32
Marika

Visst er i kul me motion saan man komber igång! :) Har man riktigt tur kanski man förlorar na kilor på kuppen, men ja sko nästan seij att stöösta vinstn er att man e så mytchi piggare o gladari bara man rör på se! :)

2009-10-15 @ 09:36:35
Hemsida/blogg: http://kirasmatte.webblogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort