Plugghäst

Har fått skippa gymmet idag igen, inget vidare för humöret, men i bland har nöden ingen lag. Har åtminstone fått klart min hemtent i organisation & ledarskap. Den sög gris, kan man lugnt säga. (Intern humor) Men nu är den klar, ska bara printa ut den i skolan i morgon och sätta den i nåt postfack som lär skall finnas nånstans på skolan, blir att söka efter det då! I morgon har vi bara finska på förmiddagen. På tal om det kommer jag på att jag inte fixat min finskaläxa ännu.. :( Det blir i allafall sista gången vi har finska innan tenten. Har också fått insatt datum för min muntliga tent och det blir den 4.11. NERVÖS!!!!!

På eftermiddan har skolan ordnat nåt som heter internationell eftermiddag, det är frivilligt och jag har ännu inte bestämt mig för om jag skall gå på det eller inte. Man blir ju bjuden på kaffe & smörgås, så kanske för den skull.. ;) Nä, skämt åsido så skall olika studerande som varit på utlandspraktik berätta om sina erfarenheter och sen så skall utländska studerande som studerar vid Novia berätta om hur de tycker det är att studera i Finland. Sen lite allmän info om utlandsstudier osv. Eftersom jag nog i någon mån är intresserad av utomlandspraktik i ett senare skede av studierna så skulle det ju vara intressant att delta, men vi får se vart morgondagens ork och motivation räcker. 

Nu då? Ska ut med hunden en sista gång, borde diska i köket, (snart når diskberget upp till taket) och borde äta nåt, blodsockret och snart också humöret närmar sig en bottennotering. Gubben har sovit hela kvällen, jag har försökt väcka honom ett antal gånger, men med mindre lyckat resultat. Få se hur mycket han ska kunna sova i natt... Sen borde jag också ta och tömma min kamera, har just nu strax på 600 foton i kameran, nästan hela sommarens samling, så det borde vara på tiden att tömma den nu. Borde också bjuda på lite mera bilder i bloggen, så ni inte somnar av att läsa mina långa råddiga texter! :)

Nä, får väl ta itu med finskan nudå, och sen allt det andra... Ha det gott!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort