Skön tisdag!

Efter mitt livs (kanske) sista finskalektion (om man bortser från tenten nästa fredag), så blev det salladsbuffé i skolans café. Sen blev det en kompromiss med den internationella eftermiddagen, satt där under tiden som andra studerande berättade om sina utlandsvistelser, men efter pausen drog jag hem i stormen. Tänkte halvt om halvt blåsa av cykeln mellan varven, men jag kom ju lyckligt hem åtminstone! I  morse var jag nog osäker på om jag skulle komma till skolan, då var det nämligen hagelstorm, gissa om det sved i ögonen, man borde ju ha haft slalom- eller simglasögon på sig minst! Antar att man hade fått en och annan undrande blick av de man mötte på cykelbanan.. ;)


En halv fem tiden var det äntligen dags för gymmet, prövade på ett nytt pass idag, Stepbody. Rätt så kul faktiskt, även om man hade vissa smärre problem med koordinationen mellan varven. Åtminstone fick man lös en och annan svettdroppe och det var väl huvudsaken. Satte broiler i ugnen när jag kom hem och slängde mig sen på sängen och har legat och slötittat på lite olika program. Kokade lite fullkornsris tills gubben kom hem och han fixade till en god sås så blev det en sen middag hos oss.

Nu står gubben och diskar och jag ligger och slöar igen, lyxhustru kallas det väl...? :)


Tummen upp för David! :)
Ha det gött!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort