Snart...

...sex timmar sen jag skrev förra inlägget. Hur mycket finska tror ni jag har läst? Japp - inte ett ord! Jag borde ju minst sagt skjutas, så hopplösa oengagerade studerande som jag är just nu borde inte ens få gå i skolan. ;) Näpp, nu blir det panikläsning resten av kvällen och hela morgondan också, då är jag nämligen "ledig" - wohoo!
Har just kommit in från en skön promenad med Kira, blev ingen boxning den här veckan heller. Men i morgon blir det fatburning, har inte testat det förut men om det skall leva upp till sitt namn så ser jag fram emot ett rätt så tufft pass i morgon. Fettförbränning - sånt gillar vi! :)
Nä, nu är det slut på undanflykter, fram med finskapappren!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort