Bakdag

Har idag bakat både kladdkaka och bottans snabba bärkaka ur Leilas "Piece of cake" bakbok. Antagligen för att jag är rädd att mina extra kilon ska försvinna för snabbt.. ;) Fixade även till middag, gubben fick potatismos och köttbullar, och han skröt riktigt på dem, så man får väl vara nöjd! Blev en liten bit kladdkaka med grädde till efterrätt och det var faktiskt riktigt gott, jag är inte annars nån kladdkakefantast, men den här var god, åtminstone när det nu var relativt nygräddad.

Väntar besök i kväll, mor min o Sonja borde vara på inkommande, hoppas det inte blir så sent, jag har ju min boxning halv åtta. Sen har jag tänkt lämna på stretchningspasset efteråt också, fyrtiofem minuter stretchning - åh vad mina stackars otänjda muskler ska tacka mig! :)

I morgon är det skola igen, redan klockan åtta - gäsp!
ha en skön onsdagkväll!

Kommentarer
Sofie

Vad duktig du är. Låter supergott! Ja älskar kladdkaka, så nu blev jag riktigt sugen! :)

2009-09-23 @ 21:03:53
Marika

Välkommen till oss då! :)

2009-09-24 @ 11:52:51
Hemsida/blogg: http://kirasmatte.webblogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort