Bored...

Visst är det skönt med lediga dagar men just nu känner jag mig rätt så uttråkad. Har inte gjort desto mera vettigt i dag förutom att tvätta lite kläder och varit på en promenix med hunden. Fixade även i hop en supergod tonfisksallad till lunch, men nu borde jag fixa nån mat tills gubben kommer hem, och motivationen, inspirationen och allt vad det heter är på noll. 
Har än så länge inte känt av nån värre träningsvärk, hoppas jag klarar mig undan. I morgon är det ju boxning som gäller och det ser jag fram emot! 
I kväll kommer kanske gubben systrar L o M hit, efter att de shoppat loss på stan.. ;) Försöker fortfarande hålla mig borta från shoppingen åtminstone tills fredan.. Haha!
Ha de gött!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort