Det sitter i ett

Har inte haft en lugn stund sen jag steg upp i morse.

Skolan avverkades i snabb takt, förmiddagen bestod av föreläsningar i metabolisk patofysiologi och eftermiddan var inriktad på preoperativ vård. En massa nytt för hjärnan att bearbeta och det görs ju bäst under en promenad! :) Satte kalopsen att koka i min ovärderliga kokkigryta och tog vovven i kopplet och var ute i det vackra vädret i en timma. Gäller att njuta nu så länge man kan innan regn och rusk tar över.

När jag kom hem hoppade jag i duschen och sen var jag en vända via Sale för att handla lite smått. Färdigställde middagen tills halv åtta då gubben kom hem och har nu ätit och diskat undan. Behöver jag säga att det känns skönt att sätta sig en stund? =) Borde egentligen göra lite mer åt arbetet i it&hälsa, men jag orkar bara inte..  Ska ännu i dag ordna upp lite papper som lämnat sen jag röjde ur sovrummet, sen känns det som om jag börjar ha livet lite under kontroll igen.. ;)

Ha en skön tisdagskväll! Tänd lite ljus och njut av höstskymningen!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort