En känsla av att ha glömt något...

Brukar ni ha den där känslan av att ni har glömt något viktigt? Jag sitter nu och funderar över vad det är som jag har glömt. Har hunnit med en massa saker idag; 1,5 h på gymmet, bakat, bykat, ställt i ordning för gubben som ska måla den lilla bokhyllan, handlat, varit ute med Kira... (Ja,jaa.. skryt, skryt. ;) ) Men jag har en gnagande känsla av att det är något viktigt som jag har glömt bort, gaaaaah vad det retar mig!!! Vad är det?? En tid jag borde passa? Nåt till skolan? Skall vi nånstans? Har jag kommit överens med nån om att träffas? Det måste vara nåt, för jag slipper inte känslan... Hoppas jag kommer på det innan det är försent åtminstone!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort