Hurtbulle Yeah, yeah! ;)

Här har ni hurtbullen nummer ett. Efter att flera på klassen också pratat om att börja träna på Wasamove så slog vi idag slag i saken och tog oss dit. Fick en guidad rundvandring och ett gratis "prova på" pass i konditionssalen, så nu har man svettats lite då igen. Månatals sen jag tränat ordentligt i nån konditionssal så jag antar att jag kommer att vara mera än öm i min sargade kropp de närmaste dagarna. Hoppas dock att det gått om till onsdagkväll i så fall för då är det mitt första boxningspass som gäller! Yeee - gissa om jag ser fram emot det.

Vi fick superbra kundservice också - Vi slipper anslutningsavgiften á 50 € och får träna gratis resten av september. Dessutom fick min arbetande vän som hängde med samma månadsavgifter som om hon vore studerande, eftersom resten av oss ju var det. Samt en massa gratis "feel good" produkter. Snyggt och fräscht tyckte jag att det var där också, så nu känner jag mig riktigt på hugget! :) Har nu bundit mig för två år, vilket innebar en månadsavgift på 39 €, det tycker jag är helt överkomligt.

Dessutom är den lärare som vi skulle ha haft nu tisdag och onsdag sjukledig så jag har två lediga dagar framför mig. Det lär dock ska finnas nån uppgift utsatt på Moodle för att kompensera de inhiberade timmarna så riktigt lediga är vi väl inte, men man får stiga upp när man vill åtminstone! ;)

Känner mig rätt så uppåt för tillfället - förutom träningspasset och de kommande sovmornarna så tror jag att det till viss del även kan bero på att gubben i dag både diskat, fört ner de där pafflådorna som jag gnällde om tidigare och varit med mig och storhandlat till Prisma!!! Allt hopp är väl inte ute! ;)

Ha en trevlig fortsättning på veckan - det planerar jag att ha åtminstone!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort