En dag till

Är rätt så trött, så jag borde ha dykt i säng för minst en timme sen, men nu sitter jag fortfarande här och ugglar. Har inte gjort nåt destomera vettigt idag heller, efter att mitt morgonskifte var över så har jag lagat mat, ätit och sedan intagit soffläge. Bådar gott inför sommarformen, eller...? Nå, en liten promenix fick jag gubben med på - det är inte illa ska jag be att få meddela, det är sannerligen inte varje dag som han kommer med ut på promenad. Dock har det ju sin förklaring. Det är hans tur att diska = ett BERG av disk för tillfället. Jag lovade att diska i morgon om han kommer ut och gå i minst en halvtimme. Att vi sen råkade gå förbi butiken i sista minuten så att han hann köpa ett paket cigaretter innan de stängde kunde ju eventuellt även ha en viss inverkan. Sen träffade vi Kim som var ute på löprunda och där stod vi och pratade bort säkert halva tiden av vår promenadtid. Så summa sumarum så var det nog gubben som drog det längre strået även den här gången, hur kommer det sig att det alltid blir så?
En dag kvar ja, som rubriken antyder - sedan blir det äntligen Kållbyhelg, oj vad jag ser fram emot det! Sen är det lönedag i morgon också, har lite smått funderat på att faktiskt ta mig till nån butik och försöka hitta nåt uppiggande, så här i vårslasket. Har inte haft tid och framför allt inte råd att shoppa hittills i år, så nu känns det verkligen som om det är på tiden att jag unnar mig nåt. Roligare hade det förstås varit med en shoppingkompis, så frivilliga får gärna höra av sig, men i annat fall får jag väl försöka klara mig!
Nä - nu blir det godnatt!!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort