Hur kry som helst!

Nåt "magafar" var det verkligen inte frågan om, här har jag varit hur pigg som helst sedan jag började äta i går vid en två tiden. Har varit på praktik i dag, fick vara i strokeövervakningen, hade en riktigt intressant dag. Skall igen i morgon kväll, men vet inte exakt var jag skall vara då.
Nu ska jag lite pusta ut en stund och sedan eventuellt finputsa hunden som gubben klippte vårfrisyr åt i dag. Sedan blir det nog en promenad i det vackra påskvädret. Hoppas ni har en härlig påskledighet!

Kommentarer
Mia

Va skönt et int i var na värrigt du drabbast åv! Ses imårrån..

2010-04-03 @ 17:51:13
Marika

Jå, harmt var i ju at i sko koma precis tå ni var jär, men...

2010-04-03 @ 19:12:24

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort