Mysigt värre

att bli magsjuk när man har nattgäster... :S
Jag vet inte vad som tog åt mig, men jag antar att jag ätit något opassligt för jag började må lite illa i går på kvällen och när vi skulle börja sova kunde jag knappt ligga eftersom det kändes som om mina lungor inte fick plats. Strax före fem vaknade jag och det var bara att söka sig mot wc och stå dubbelvikt en stund. Inte det enklaste att försöka spy ljudlöst heller, man vill ju inte väcka hela stan... :) Dock känner jag mig rätt så ok nu, egentligen mår jag inte alls illa, och med tanke på att det nu börjar bli 6 timmar sen jag spydde så drar jag slutsatsen att det inte är "magafari" utan troligtvis en släng av nån matförgiftning. Blev dock ingen långfredagsgudstjänst för min del och det känns tråkigt. Inte minst för den speciella stämning som man brukar uppleva just på långfredagen.
Nåja, jag kunde kanske ha besparat er en del mindre smarriga detaljer, men nu vet ni ju hur jag firar min påsk i allafall! :) Fågelsången som kommer in genom mitt öppna sovrumsfönster piggar ju åtminstone upp lite!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort