pyttsan heller

att man får tag i sömnen igen, har vridit och vänt mig, surfat på nätet, betalt en hög räkningar och blivit glatt överraskad över att ha fått lön från min kära korvfabrik. Jag hade inte väntat mig några pengar just nu, men det var nån semesterersättning som jag slavat ihop till under vintern, alltid välkommet med ett litet tillskott i kassan. Hade äntligen möjlighet att betala nåt som har fått "vänta på bättre tider" en längre tid - skönt! :) Kanske man borde stiga upp och diska och eventuellt städa lite, fast det känns som om hela hjärnan skulle sitta lite löst och skramla inne i skallen på mig. Nå, jag hinner ju ta en tupplur ännu innan kvällen om det visar sig behövas. Ha en bra dag!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort