sista lediga dan

har nu två vaknätter framför mig, få se hur det går! Hoppas man har fullt upp så man inte hinner bli så trött.
Kira och jag har varit på var dagliga långpromenad och nu sitter jag med dagens lunch, en stor portion tonfisk och grynost, proteinladdning så det smäller om det. :) Om en timme eller så kommer gubben hem, om han nu har överlevt första dan som cyklist, vill säga. Själv ska jag pusta ut och göra mest ingenting resten av dan, kanske borde man sova en liten knyck nån gång i kväll också för att ladda upp inför natten, vi får se! Ha en skön dag!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort