Trååååååklördag

Sov till två idag, natten gick bra trots att jag sovit allt för få timmar, nån tupplur på kvällen hann jag ju naturligtvis inte med... Nu sitter jag bara och är allmänt tråkig, gubben och Kira ligger och lurar tuppen på soffan, jag har just ätit lite och nu håller jag sakta men säkert på att gå under av tristess. Borde ta mig i kragen och gå till Biblion, vi har städtur den här veckan, sen ska jag ha svept ihop en tonfiskpaj tills i morgon också. Tyvärr är inget av dessa nöjen något som för tillfället känns riktigt lockande. Jag vill hem till min underbara familj och mina underbara syskonbarn som jag bara vill pussa på. Det är en alldeles för lång vecka tills nästa helg... :(
Denna bjuder jag på.. ;)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort