Veckans enda lediga dag

har brödbak på g, borde ta och baka ut degen nu innan den väller över kanten på degbunken. Har hunnit sitta i solen och njuta en stund också, medan tvättmaskinen surrar och dagen jäser. En perfekt kombination av nytta och nöje - som det borde vara på en ledig dag! :) Hade en stressig dag på praktikstället i går, full rulle från kvart före tolv till halv tio, så mina stackars fötter var nära att säga upp kontraktet med mig innan jag var hemma igen. Att vovven och jag var ute på en timmes morgonpromenad innan gjorde inte heller fötterna piggare på nåt vis. Nu har jag ännu tre kvällsskiften den här veckan + måndag kväll, sedan är jag ledig ett par dar innan jag ska jobba två nätter i slutet av nästa vecka. Känns som om man har ett rätt så inrutat liv för tillfället, vilket innebär att dagarna rusar förbi och det snart är sommar!
Hoppas ni också har möjlighet att njuta av det vackra vårvädret!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort