Övergiven

Min käre make har övergivit sin hårt arbetande fru och spenderar helgen norröver i goda vänners lag. Själv ska man ju då jobba som en tok denna helg så sysselsättning kommer jag inte att sakna. Kom just hem från kvällsskiftet och på bordet hittar jag en megabautastor godispåse. Nån som försöker sabotera min viktnedgång kanske? ;)

Nu ska jag dyka i säng för i morgon väntar morgonskifte, sen ska jag ha fixat ihop några salta pajer till söndagen, vi ska hålla tummarna för att det får tiden att flyga iväg. Sen morgonskifte igen på söndag och sen kommer gubben hem. Jajja, positivt tänkande nu bara. 12 arbetsskiften kvar. "Endast"...

Idag fyller min sötaste systeryster 22 år, nyss var hon ju en liten liten prick som kunde vara världens retsticka. Plötsligt är hon 22, har man, barn och hus. Vart tar tiden vägen? Själv blir man ju inte äldre... eller?

Nu ska jag gå och knyta mig, om man ska orka med morgondagens program. Godnatt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort