Äntligen

I kväll har jag äntligen fått ihopskriven min praktikrapport. Som vanligt vill jag ju ha en tendens att lämna saker och ting till sista minuten och eftersom jag ville lämna in den i övermorgon på praktikseminariet för att slippa åka in till skolan med den i januari så var det på tiden att jag satte mig ner och plitade ihop några sidor. Nu gäller det bara att få min utvärdering av mina handledare i morgon och så måste jag komma ihåg att ta avdelningsskötarens underskrift på min arbetslista, sen är jag klar att avverka seminariet på torsdag.

Ska starta i morgonkväll ungefär en sex tiden, fyra av mina klasskompisar ska sitta på så det är skönt att slippa köra ensam, senast jag körde till Vasa var jag så fruktansvärt trött att jag allvarligt funderade på att köra till sidan och ta några minuters powernap. Med sällskap i bilen hålls man lite mera alert.

Fick dessutom ringt till min nästa praktikplats i dag och inkommande måndag vid en åtta tiden skall jag infinna mig på avdelning två på Vasa centralsjukhus psykiatriska enhet. Vad månne väntar mig där? Jag skulle ljuga om jag påstod att det inte var det minsta spännande med mentalvårdspraktiken. Vilken tur att det bara är en vecka till att börja med, så får jag se om det lyckas att fortsätta fyra veckor igen efter julen. :)

Nu ska jag njuta av att ha varit någorlunda duktig idag. Har belönat mig med lite choklad redan i förväg, så den delen är redan avklarad. Undrar om man kanske skulle försöka sig på lite Guitar Hero? Börjar bli ett tag sen sist nu igen. :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort