Gråter blod

åtminstone nästan.
Har suttit och kämpat jag vet inte hur länge och jag kommer ingenvart! Och jag kan inte låta bli att fråga mig varför (och nu komer en lång harang) HAR INTE SKOLAN JOURNAL OF MIDWIFERY & WOMEN´S HEALTH SOM E-TIDSSKRIFT NÄR DE HAR EN MASSA ANNAT SKRÄP SOM INGEN ÄNDÅ VILL LÄSA. En enda stackars vetenskaplig tidsskrift som har att göra med barnmorskeri och icke då, den har de inte. Så nu återstår två alternativ: Antingen söker jag mig till skolan i morgon efter jobbet och kopierar så gott som två hela tidningar där artiklarna som jag ska ha finns, eller så betalar jag endast 10 USD per artikel via nätet. I båda fallen är det fråga om en förmögenhet för att jag ska få dom där arma artiklarna. Skulle skolan bemöda sig om att ha den som e-tidsskrift så skulle jag kunna printa ut dem gratis här hemma. Surt sa räven om rönnbären.
.
Har inte skrivit många ord i kväll, men tillika vet jag inte om det gör något, har ju i vilket fall som helst hunnit fundera rätt så ordentligt på vad jag tycker det ska innehålla osv. Vi kommer kanske en bit längre i morgon. Nu orkar min stackars skalle inte längre.
.
Nu ska jag tycka synd om mig själv en stund, undrar om gubben har kvar nåt godis? ;)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort