Julklappshandel

Påbörjade julklappshandeln i förrgår efter min sista dag på hemvårdspraktiken och fullföljde den i går med maken på stan. Nu ska det bara stickas en maska eller två innan alla julklappar är helt färdigställda, men jag har ju lite tid på mig att sticka innan julafton.
Lotta och Wilmer sov över natten till lördag, hade fredagsmys med tortillas, chips och dipp och såg på Idolfinalen. Sedan tillbringades som sagt förmiddagen på stan och sedan blev det mest stickande resten av kvällen. Gubben fick för sig att prova på en ny frukt som han inte sett tidigare. Den hette något i stil med Persimon och rekommenderas verkligen inte! Ett par timmar efter intaget mådde han pyton och hade världens magplågor som resulterade i att frukten kom samma väg upp tillbaka där vid tretiden i natt. Där fick man springa och passa upp en sjukling mitt i natten. Som tur lättade plågorna efter det så han nu fick sova åtminstone lite i natt. Men jag har en känsla av att ingen av oss vågar sig på de två frukterna som vi ännu har. :)
Denna dag började med gudstjänst, sedan (efter att vi sjungit oss hesa) drog vi vidare till McDonalds med H&M. Nu är vi hemma igen, mätta och belåtna. I kväll är vi bortbjudna, ska ta en liten tupplur tills dess, så man orkar vara social :)
Hoppas ni har en skön helg!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort