Nåjaaaa

Nu byri vi snaart tala idéframförand.
A viri ti Anettes i kväld å förutom att jag a fått vara me dömde gullo bååne hennas så kom vi faktiskt en beta på veiji va gälder arbeiti vårt. Vi a nu konstatera liti meir exakt va vi ska laga om å ho vi ska göra, saan deila vi upp idi skrivasi så he ska väl no fix se, ska skriv ca två sidor på var å saan lägg till på varaades om i känns som att na fatas, saan ska vi ännu händ snack i hop oss tide baket nyåri fyri i rittit ska lämnas in. Dähä ska no ga bra, ja känder ju me meir hoppfull än ja a gjort på läng va gälder skola. :)
.
A dessutom fått sticka fäädi en till julklapp i kväld. Två kvar, varav adi eina känns liiti övermäkti men om int ja hendar stick i så hittar ja på naana, int ska vi ta dähä liivi så hålt.
.
Ja a int fått na meddeland från VCS ännu ida, så få si om i vaar åv me na arbeitas eldä int. Bööver ja seij att jag skådar på telefon stup i kvartn för att int miss om i sko ring eldä ja int sko hend svara i tid på na meddeland.
.
Nu ska jag si om jag sko ritti få njuti åv at fa o sova, a längta heim ti sänje miin heila dan, blev vansinnit kortan natt igen, man sko int få byri skåda på huse på näti såde seint på kvälda, man vil ju alder vaar fäädi. :)
.
Då motiverat ti skriv på dialekt, men man måst ju varier se.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort