Alla ♥:ans dag

Hoppas ni har haft en trevlig vändag alla! Gubben och jag har dessutom 7:årig förlovningsdag idag - (I´m old - I know...) men nåt värre firande har det inte varit för våran del. Gubben fick åtminstone frukost på säng, men efter dess har det varit gudstjänst och kyrklunch och allt vad det innebär så inte förrän nu kom vi hem och man fick slänga upp benen på soffan en stund. Roligt var det men oj, vad man blir trött! Har inga planer för kvällen ännu, blir nog att ta det lugnt bara misstänker jag, måste ladda upp för morgondagen då vi har skoldag från nio på morgonen till sju på kvällen, så jag antar man är rätt så "mör" innan den dan är avklarad. Har ännu inte hunnit påbörja min nya bok, men jag tror jag ska spara den en liten tid ännu, tills jag fått skrivit min sista tent nu på fredag och förhoppningsvis fått inlämnat åtminstone ett av de skriftliga arbetena vi ännu har kvar.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort