Duktig som bara den!

Har suttit och varit duktig med skolarbetet hela långa dan, med bara en liten paus för att rasta vovven. Vid halv sju var jag klar och då menar jag helt klar, arbetet utskrivet och ihopsatt - skön känsla! Har fyra och en halv vecka kvar i skolan innan praktiken, en tent, ett pararbete och några praktiska tenter sen är det mer eller mindre fixat, a piece of cake, eller nästan i allafall.
Har även hunnit pyssla på med några små överraskningar som jag inte kan avslöja ännu, men kanske om några dar... :)
hade världens virrigaste drömmar inatt om resebokningar hit och dit, vet inte riktigt till vilka alla ställen jag hade bokat innan natten var över och sist och slutligen så kom jag fram till att jag var tvungen att avboka alla resor eftersom de krockade med några av mina obligatoriska studier - lyckat eller hur? ;)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort