Fredag

Skönt med helg, även om denna helg igen går mest i "ensamhetens tecken". Varje helg när vi är i Vasa är det ju helger som gubben jobbar, både fredagkväll och på lördag, så det blir ganska mycket ensam tid. Är just nu i valet och kvalet om jag skall gå på dagens Zumba pass eller inte. Borde även städa och handla mat, det verkligen ekar i vårt kylskåp för tillfället, det enda som finns där är smör, lite rotsaker, nån syltburk och senap och ketchup, i stora drag åtminstone. Inget att tillreda nån hel måltid av åtminstone. Har lite svårt att komma mig i gång med någonting överhuvudtaget, är bara trött och frusen och skulle helst dra filten över huvudet och ta nån timmes tupplur på soffan i stället.

Nä, nu har jag bestämt mig, jag donar här hemma i stället, sen blir det ett tuffare träningspass i morgon i stället. Sen när jag har fixat här hemma - DÅ ska jag slänga mig under filten! :)
Hoppas ni alla har en riktigt trevlig fredagskväll tillsammans med nån ni tycker om!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort