Håhhåå jajjaa...

Fjärde dan i oskick, sov dåligt i natt också pga magen, tror jag säger upp kontraktet med den snart. Var tvungen att cykla till och från skolan i dag i värsta snöstormen, det var inte bara en gång jag funderade allvarligt på att vända tillbaka hem och skita i allt vad skola heter, men på något konstigt vis så kom jag mig dit, överlevde en föreläsning i inre medicin och kom mig också hem. Lyckligtvis var det inte lika mycket motvind på hemvägen, då misstänker jag att jag hade slängt mig i drivan och väntat på att nån skulle ringa efter bärgningshjälp.
Prio ett idag är förstås tentläsningen, sedan har jag tänkt att jag ska hinna baka bröd också, i ett anfall av spariver köpte jag jäst i stället för färdigt bröd i går när jag var och handlade. Dock har jag ingen större lust att baka för tillfället då köket redan ser ut som ett bombnedslag och jag hittar inte någon ork eller motivation att röja upp där heller.
Saknar träningen nåt fruktansvärt, men med magen upp och ner och benen som spagetti så misstänker jag (med dagens cykelerfarenhet i bagaget) att det inte är den smartaste idén att sätta i väg till gymmet i det här skedet. Får försöka överleva och eventuellt hitta nån lämplig donator för ett magbyte.
Inte den mest positiva idag som ni märker, får hoppas det går över med åren!

Kommentarer
Mia

Usch va trist me magen! Bara du int ha dreji på de na magkatarr el. dylikt fö he e int na ti vila ha. Nu läxe du undi filtn å skåda Australia. Krya på dig!

2010-01-28 @ 15:27:17
Marika

Ja a no viri rädd för na magkatarr å, men proa me ti byri ita na mjölksyratablette ja hadd å nu ar i viri liiti betär mot kvällssido, he gällder ti ita försiktit bara, kan ba ita små mängdre i gango, blir ritti mätt direkt o får så raatis såran maga om ja trycker tiid meir än va som egentligen gar. A teiji i rätt så lugnt i da å, a blanda tentläsning me ti skåda på Robinson så vi ska nu hoppas att naating a fastna tills i måro.. ;)

2010-01-28 @ 21:38:11
Hemsida/blogg: http://kirasmatte.webblogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort