Nu får det vara slut

på mina undanflykter.
Har skyllt på flytten, på enorma mängder jobb, på vädret och på jag vet inte vad. Allt för att slippa väga mig eller över huvudtaget ta mig ut på nån längre promenad eller länk. I dag packade jag äntligen upp vågen och det var dags för sanningens minut. Och vilken sanning sen - PANG BOM rakt i ögonen! Alltså - slut på alla undanflykter. Slut på allt tröstätande. Slut på latande i tvsoffan.
Mjukstartade med en halvtimmes promenad/länk och från och med nu blir det bilen till jobbet bara de gånger det verkligen regnar, annars cykeln. Sedan ska det bli minst fyra dagars motionerade i veckan. MINST. PUNKT.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort