Håhhåååååååååjaijjjaa

NU är jag trött!

Har varit norröver och jobbat på mina lediga dagar. I morse steg jag också upp redan klockan sex och begav mig till Larsmo och Sara o Jimmys bygge. Där agerade jag allmän övervakande ansvarsfull och pålitlig bygginspektör (typ) i ett par timmar innan jag fick bita i det sura äpplet och slänga mig i bilen och köra till Vasa för att jobba kvällskifte. Det går knappt att beskriva hur gärna jag hade velat stanna där och se hur det sist och slutligen blev.

Har nu avverkat mitt kvällskifte och i morgonbitti börjar nästa skifte. Borde alltså gå och lägga mig å det snaraste. Ska dessutom hämta min efterlängtade älskade make från Tammerfors i morgon kväll. Sedan är det bara ett kvällskifte till som ska avverkas på söndag innan jag äntligen får ha en ledig dag på måndan. DÅ ska jag njuta! :)

Sen så är jag ledig tre dagar i rad nästa helg, lördag till måndag. Det ska verkligen bli skönt det med. Sedan följer tre rätt så intensiva veckor innan jag har långledigt igen, då to-sö då vi far till Hangö på läger. Lite "semester" bör man väl unna sig, om det så är bara fyra dagar.

Hoppas att den stundande flytten går smidigt nu bara, få väl börja packa ner lite smått nästa vecka, orkar inte stressa mera nu, det får ta den tid det tar, jag är trött. :)

Godnatt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort