Jå hej hej!

Har hunnit bli ett antal dagar sedan mitt senaste blogginlägg. Har knappt haft en ledig stund och ännu i detta nu så har jag egentligen inte alls tid att spendera tid vid datorn. Fick lyckligtvis städat ur lägenheten i går och lämna nycklarna, kan knappt beskriva hur skönt det känns!
Nu återstår bara att fixa det sista här hemma och sen borde jag ju fundera vad jag ska bjuda på då vi har inflyttningsfest på fredan. Dessutom ska man ju jobba som en galning där mellan varven. Har ännu två veckor med intensivt jobbande framför mig innan jag får vara ledig i hela fyra dagar! :)
Men men ... nu har jag ju gett ett litet livstecken i från mig i allafall så ni behöver inte bekymra er. ;)

Kommentarer
Mela

bilder? :)

2010-06-30 @ 16:04:45
Hemsida/blogg: http://melano.webblogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort