Vilken efterlängtad dag!

Oj vad jag har väntat på den här dagen! Mitt morgonskifte tänkte aldrig ta slut heller såg stup i kvarten på klockan och ville att visarna skulle snurra fortare så att det fort blir kväll och jag ÄNTLIGEN får vara med min älskling igen. Vädret är minsann inte nåt drömväder att köra i, men nog ska det ordna sig. Borde printa ut en bra färdbeskrivning till flygplatsen ifall min GPS ger upp på vägen dit. Bara ifall att om, bättre med både bälte och hängslen har min erfarenhet lärt mig. :)

Borde hinna tvätta nån maskin med smutsiga kläder, duscha och ta en powernap innan jag ger mig av, blev ju inte alltför många timmars sömn inatt, så för att orka köra tror jag det vore bra att lite ladda batterierna först.

Jag kan knappt med ord beskriva hur evighetslånga de här två veckorna har varit. Hade jag inte haft möjlighet att vara så mycket norrut som jag varit så tror jag att jag hade blivit knäpp. Men det är väl hälsosamt att vara från varandra lite mellan varven, man får ju vara "nykär" igen nu en tid framöver.. ;) Nu ska jag diska lite och plocka undan det värsta stöket, byta i maskin och VILA.

Håll tummarna för att det går bra att köra, (och för att jag ska hitta.. ;) )

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort