Ångesten lättar! :)

Efter nästan en timmes väntan. (Avdelningssköterskan hade tydligen glömt bort att jag skulle komma på intervju..) Satt och pratade en stund och innan jag visste ordet av så hade jag sommarjobb. Man kan ju inget säga av ett så kort besök på avdelningen, men mitt första intryck var att hela stället verkade riktigt bra. Språket som jag jämt fasar för blandades hejvilt om varandra, och stämningen verkade i det stora hela rätt så trivsam. Så när jag efter pratstund och rundvandring kom ut därifrån var det nog bara att greppa telefonen och meddela till det andra stället där jag fått sommarjobb att jag inte kommer i sommar. Så i ett ögonblick så var beslutsångesten borta, nu ska jag njuta en stund och sedan ta itu med det som återstår av mina skolarbeten. :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort