I morgon

smäller det! Ska då på min första praktikdag till centralsjukhuset. Inte utan att man är lite nervös måste jag erkänna. Jag är den typen som helst skulle snabbspola första veckan på en ny arbetsplats så att man kände sig lite mera hemma. Min stackars hjärna kommer säkert att börja koka av överansträngning när jag som vanligt tror att jag genast måste kunna och komma ihåg allt. ;)
Har haft en trevlig dag, trots tidig väckning då klockan flyttades framåt. Efter gudstjänsten drog vi iväg till Hesburger med Mia, Hassi, Sue och Botvid. Hälsosamt som bara den.. ;) Efter det har jag mest suttit och försökt få nån reda i alla mina praktikdokument som ska ifyllas hit och dit. Hoppas att jag har allt med mig i morgon. Börjar halv tio, så förhoppningsvis ska jag inte försova mig heller.
Ni får hålla tummarna för att det går bra, men om andra har överlevt ska väl jag också göra det ska vi tro.
Ha en bra avslutning på helgen!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort