Ledig men trött

Oj, vad jag är trött idag! Somnade nog först nån gång efter halv två i natt men vaknade ändå strax före halv nio. Det är nog ett av mina hittills mest allvarliga ålderstecken, att inte kunna sova länge på morgnarna. Låg och drog mig så länge jag bara kunde innan det var dags att bita i det sura äpplet och stiga upp. Tog en skön promenad med min lilla vovve i det vackra, vackra vårvädret. Underbart att ställvis kunna gå på grus! :) Ett av de bästa vårtecknen tycker jag. Sen var det en entusiastisk gubbe också som gjorde mig medveten om att bofinken redan hade kommit. Som om jag nu hade en aning om det är "bofinkssäsong" eller inte. :)
Efter ett mindre angenämt besök på sandviksgatan 6 så var jag och handlade sköljmedel och en mozzarellapizza. Sen har jag satt i gång tvättmaskinen och ätit min pizza. Intressant dag eller hur? Hade stora planer på att riva igång med en riktig vårstädning, gardinbyte och allt vad som kan tänkas, men all energi verkar totalt ha runnit ur mig. Jag vet inte i vilken ända jag ska börja, skulle helst dra täcket över huvudet och zzzzzznarka en stund. Usch, vilken slö tråkmåns jag är!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort